tirsdag 11. mars 2014

Sjokolade og tulipaner

 

Etter at jeg har blitt ivrig instagrambruker, knipser jeg bilder av det meste av ting i hverdagen. Jeg har fått litt mani med å bruke kjøkkenbordet som scene for det jeg måtte finne i huset å knipse bilde av. I tillegg er det morsomt å  manipulere bildet med et filter - da får jeg stemning med en gang. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle finne på å ta bilder av kokesjokoladebiter og visne tulipaner - men sannelig gjorde jeg det for noen dager siden og selv likte jeg motivet. Instagram er rett og slett gøy, og når noe er gøy er det bare å holde på - så da gjør jeg det! Blogging blir det derimot mindre av. Men jeg legger ut et innlegg nå og da,  når jeg har lyst å skrive litt tekst, for det blir for styrete å taste på mobilen - jeg ikke som ungdommen som lar tommelen fare over tastene. Nei, jeg er  touch-bruker som trives svært godt ved et tastatur!  

2 kommentarer:

  1. Så morsomt og kule bilder !
    Hos meg har også Instagram tatt mer over, jeg får se om jeg finner deg der inne også ;)

    Janne

    SvarSlett
  2. Hei Janne! Så hyggelig at du liker bildene. Du finner meg på under Mariannesorensen.

    SvarSlett