tirsdag 9. april 2013

Give away



Det er mulig dette er helt ut og sånt praktiseres ikke lenger osv. Men jeg prøver. Rett og slett fordi jeg har lyst  å gjøre noe hyggelig, og fordi jeg har lyst å gi vekk en artig bok og noen retrostoffer til den som er interessert. Derfor en aldri så liten give away.

Jeg har aldri prøvd meg på et sånt lotteri, men siden jeg selv synes det er artig når bloggere lodder ute fine give away saker og ting mot at jeg legger igjen en kommentar, har jeg selv lyst å prøve.

For noen år siden kjøpte jeg opp noen eksemplarer av denne herlige kokeboken: "Mamma. En kokebok". Jeg har gitt den bort til samtlige venninner som har humret godt når de har kjent seg igjen i bilder av klær, frisyrer og selvfølgelig maten man spiste på 70-tallet.  Den er fantastisk fin med sine tidstypiske bilder, oppskrifter og små historier om oppveksten i en drabantby på syttitallet. Siden jeg nå har har to eksemlarer av boken igjen, vil jeg gi bort en bok.

TIPS!
Boken er absolutt å anbefale om du skal arrangere 70-tallsparty. Eller kanskje du har barn og har lyst å ha temabursdag for sønnen og datteren. Da er det morsomt å servere tidstypisk sjokoladekake! Her er mange oppskrifter som er suverene å bruke til nettopp det.

Om du har lyst på denne boken er det bare å legge igjen en kommentar.

En kommentar = ett lodd.

Kommentar og følger = to lodd.

Det er trekning søndag 14. april.

NB! Har du ikke blogg men allikevel er innom her, kan du være med, det er bare hyggelig.   
 

22 kommentarer:

  1. Wow, jeg vil gjerne vinne denne flotte premien:) Fikk barn på 70-tallet jeg, å det er definitivt mitt 10-år:) 2 lodd blir det vel på meg:) Linker i bloggen min også jeg:)

    Trine:)

    ps: Har kjøpt "Havet roper"-skål jeg også ds.

    SvarSlett
  2. For en kjekk give away! Jeg blir gjeeeerne med, selv om jeg aldri fikk oppleve 70-tallet! :) Desto mer å lære av boken. Nydelige stoffer kan man også vinne! Hurra for fin give away!

    Klem fra Lite hi
    litehiblogg@gmail.com

    SvarSlett
  3. Jaaaa jeg vil også være med. Krysser fingrene med to lodd. KLemmer

    SvarSlett
  4. For en finfin give away, jeg krysser fingrene og trekker meg to lykke lodd.

    SvarSlett
  5. to lodd på mæ:) og dessuten oppmøte i Runarhallen i Sfj. på lørdag;)

    SvarSlett
  6. Kjempefin premie. Jeg er klart med på denne giborten, og trekker mine to lodd med kryssede fingre :D

    SvarSlett
  7. (>‿◠)✌ 2 lodd på meg (>‿◠)✌

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Ååå, nostalgi! :)

    Trekker to lodd jeg.

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  9. Så fine stoff og artig bok, - krysser fingrene for at jeg er den heldige. Trekker 2 lodd - følger og kommentar.
    Selv har jeg ikke blogg, men er veldig glad i å lese andres, spesielt om interiør, gjenbruk og diy.

    SvarSlett
  10. Oi så stilig! Vi har alltid temabursdager her i huset, og i år står 70-tallet for tur! Gudameg som jeg gleder meg :D
    trekker to lykkelodd :)

    SvarSlett
  11. Så nydelig premie:)eg vil gjerne være med og tar to lodd:)eg og har ein giveaway hos meg der ein kan vinne happylights visst du vil være med!

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Jeg vil gjerne prøve lykken :)
    den boken hørtes bare kjempe fin ut.
    Så jeg krysser fingrene og håper.

    Jeg følger bloggen og kommentar så 2 lodd på meg.

    Ønsker deg en riktig fin Helg :)
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg ble født i 1980, men har alltid hat en fascinasjon for 70- tallet (åh, som jeg elsker teak!) Jeg syr også, så dette må jeg jo bare være med på. Jeg følger deg gjerne videre og har lagt meg til, og legger igjen kommentar, så det skulle vel bli to lodd det :)

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne være med!
    2 lodd på meg!:)
    Krysser fingre og tær:)

    SvarSlett
  15. Blir med på trekning:)
    1 lodd

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Hei hei!Jeg vil gjerne være med,for en flott giveaway.Masse artige saker her.Jeg "godt mørnet ungdom",men grei til sinns,er glad i alt som er positivt:)
    To lodd til meg :)
    Beste hilsen
    Ulla-Mona

    SvarSlett
  17. Klarer ikke legge meg til som følger, men tar iallefall 1 lodd:) Er oppvokst på 70 tallet, så denne boken ser skikkelig spennende ut:)

    SvarSlett
  18. Hei!:)
    Så fiine ting du gir bort!
    Den kokeboka har jeg ikke sett før, men den er nå på ønskelista :)
    Deltar med kryssede fingre og 1 lodd.
    God helg! :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  19. Hei - så fine 70-tallsgaver - blir litt mimre-mimre dette siden jeg var barn på 70-tallet:)
    2 lodd på meg!

    Takk for boktips, forresten - har ikke lest denne siste boka til Jon Michelet, men noterer meg den så absolutt - også for mannen i huset her som er både litt båt- og sjøgal:)

    Fin søndag til deg - klem!

    SvarSlett
  20. 2 flotte lodd i siste liten :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett