torsdag 8. desember 2011

Vinterlandskap


Nesten så fint er det i skogen nå, hvit førjul, det er hyggelig, håper det varer  og ikke regner bort. Forvandlingen skjedde over natten. Det kan dere se fra mitt forrige blogginnlegg. Det gamle julekortet får meg til å huske på at jeg snart må skrive julekort. En tradisjon jeg holder høyt. Jeg liker å ta bilder av barna og skrive noen ord. Beste med julen er faktisk å få julekort og post. Selv om det blir mindre og mindre for hvert år. Hva er årsaken til det? Som vi alle vet; facebook, sms'er og muligens blogger. Men i julen er jeg gammeldags - selv om jeg ikke baker syv sorter - julepost det fortsetter jeg med. I dag og i morgen har jeg lange arbeidsdager. Skulle heller ønske jeg kunne hoppe inn i kortet og bli med barna i den dype vintervakre skogen.



4 kommentarer:

  1. Skjønner hva du mener med det ? Jeg å syntes det er kjempe kos å få julekort og noen som har lagt litt mer i det. Enn en status der det står God jul alle sammen! Tidene forandrer seg, det er helt klart. Men da er det godt, det er en del av oss - som liker det "gammeldagse" ;)
    Ha en fin dag!

    Juleklem fra meg

    Give away inne på min side, om du er interessert ? ;)

    SvarSlett
  2. Så fine vinterbilder fra hagen deres. Og stor kontrast fra en dag til en annen ja! Og nå regner og blåser snøen bort igjen. Julekort er fint å gi og få, men vi er alltid sent ute med det... Hender det blir romjulskort fra oss, hihi!
    Klem fra Anne.

    SvarSlett
  3. Gøy at du ville bli med på giveawayen min ;)

    Juleklem

    SvarSlett
  4. Jeg liker å få kort, og jeg har så veldig store planer om å få dem avsted, men jeg er så ekstremt treig, og ender opp bare med å putte et kort med tre ord på snei i de pakkene jeg sender avsted. Vet du når kortet over er fra? Det ser litt krigstidaktig ut, synes jeg. Jeg har noen fra den tida jeg fikk kopiert opp fra den tida, de må jeg vise en dag

    SvarSlett