søndag 11. desember 2011

Jul i settekassa


Jeg har byttet ut små leker og figurer i settekassa med det jeg har av miniatyr-julepynt. Synes det ble riktig så fint. Kanskje fordi det ser ryddig ut og det gjør meg glad. Settekassa er det mest ryddige stedet i hele huset denne helgen. Det har sine grunner, jeg var på jobb 12 timer på fredag. Der jeg er ansatt hadde vi stort arrangement jeg var delaktig i. Et veldig koselig arrangement, derfor var det bare hyggelig å jobbe en fredagskveld.  Lørdag var det full fart med ungene, samt opprydning i den grønne hagen og i dag har jeg jobbet i kjosk under håndballkamper hvor min datter var aktiv. Jeg sto for vaffelstekingen. Alt i alt en veldig sosial og aktiv helg. Men husets rotekopper og hybelkaniner, de har virkelig fått boltret seg. Ja, når katten er borte danser musene på bordet, men nissene og pynten har holdt seg i ro.

Nissen synger så katten skyter rygg.

2 kommentarer:

  1. Dette likte jeg kjempegodt!
    Masse herlig julepynt, det tok seg veldig godt ut i en settekasse.

    God søndagskveld:-)

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!
    Så lurt å samle julesmåpynt i settekassa og så fint det ble:-))
    Jeg har en settekasse, tror jammen jeg skal prøve på noe lignende. Min er trefarget, men tror det også kan bli fint:-)
    God søndagskveld!!

    Klem

    SvarSlett