fredag 9. desember 2011

PAX


Slik blir nok julen her sør; barn med paraplyer. Vel, på dette kortet ser det riktig så hyggelig ut. Barna møter engelen som peker mot stjernen og den lille fuglen som holder opp en tekstil med ordet PAX som betyr fred. Jeg fikk kjøpt de to julekortene i en bruktbutikk for noen uker siden. Kortene  er så sjarmerende og minner meg om barnebok-illustrasjoner fra barndommen. Kortene er printed in Spain og de skal ikke sendes, tror jeg skal ramme de inn så de kan fungere som små julebilder. Til opplysning; i går var det vintervakkert men det skiftet fort, vi fikk regn, så nå er plenen grønn og paraplyen må finnes frem. Må innrømme at jeg blir litt tussete av det skiftende desemberværet vi har her sør.

2 kommentarer:

  1. Sjarmerende kort!

    Ustadig vær har en tendens til å bringe relativt ustadig humør hos meg, så du har min fulle forståelse :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine kort!! Og gøy med de putene, har ikke hørt ordet bolsterpute før, så nå lærte jeg et nytt ord:-)))
    Her er været også elendig, bare regn og en voldsom vind, men typisk klimaet her, får faktisk julestemning av regn og vind.....
    Ha en fin lørdagskveld!!

    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett