torsdag 22. desember 2011

Innpakking og innpakning




Kort innpå i dag. Jeg holder på med den store innpakningen. Vel, jeg er i ferd med å avslutte. Dette er prosjekt som tar tid, men et prosjekt jeg liker godt å holde på med. Det er så deilig å være kreativ med saks og farget papir, hyssing, silkebånd og glansbilder. I år er det faktisk en gammel sjokoladeboks; "Quality Street" som har satt farge på innpakningen, samt en gammel, utslitt barnebok: "Alice i eventyrland" og noen gamle julekuler. I år vil jeg ha en fargerik jul. Og juletreet, det har jeg tenkt å pynte med  julepynt fra 60-70-tallet. Jeg tenker på Colargol når jeg ser de morsomme juletrekulene jeg har funnet. Dere skal få se det grønne, glitrende, fargerike treet.



Og gavepapiret, det oppbevares i Norgesglass. Er fornøyd med den ideen, har igrunnen ikke tenkt på det før. Det rosa herlige gavepapiret har jeg fått av Kaspara. Tusen takk.

Det er rart, jeg pleier å være rød og grønn av meg i julen. Men i år har jeg tatt av i farger - noen ganger overrasker jeg meg selv. Nå må jeg gå til kjøkkenbordet, det er der det foregår; innpakningen altså.

4 kommentarer:

  1. Hei du i dur og moll ....:) Fine pakker - jeg er ikke så flink - det er som om jeg mangler tålmodighet - alt blir bare skjevt og rart;)

    Her er det også travle dager - vi er inne i en matauk-periode - tror visst ikke at det mat å få etter nyttår! Nå har mannen i huset gjort klar rødkålen og den blir kjemepgod!

    God kveld - og ha en fin og koselig julehøytid:)

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  2. Flinke deg, men så driver jo du i "klipp og lim" bransjen også da...hi,hi

    SvarSlett
  3. Så flink du er til å pakke inn pakker :)
    Ønsker deg en fin og fredelig jul.
    Juleklem fra Linda

    SvarSlett
  4. God jul til deg og dine! Klem fra Anne

    SvarSlett