torsdag 1. desember 2011

Nå tenner moder alle lys...

...i sitt rotehjem. Her står jeg på hode i esker og julepynt strødd utover. Hei hå, nå er det jul igjen. En herlig, hektisk tid og jeg har langt i fra alt på stell, men det hører med. Nå er det derimot veldig sent, klokken er slagen midnatt og på tide å gå til ro. Jeg får derfor mørkelegge rotet, vel og merke det hyggelige rotet. Jeg liker faktisk å romstere med ting og da blir det ofte rotete. Men så fort jeg har rigget til et lite stilleben av saker, blomster og ting, da blir jeg fornøyd. Derfor, fra i morgen av, skal jeg hver dag frem til julaften  presentere et stilleben av julepynt. Det blir alt fra smånisser, julekuler, lektyre, glitter og stas, håper dere har lyst å følge med. God natt.

2 kommentarer:

  1. Kreativt rot er vakkert og inspirerende:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Næ hvor ser det hyggeligt og julet ud.

    SvarSlett