tirsdag 20. desember 2011

Slapper av

Jeg har nettopp tatt meg en pause. Dagen i dag er en litt rar arbeidsdag. Jeg har jobbet noen timer. Nå er jeg hjemme frem til 17.30 tiden, så skal jeg på jobb igjen og holde på utover kvelden. Jeg må jobbe under et arrangement. I grunnen greit, det å  ha en  oppstykket arbeidsdag. I skrivende stund er jeg alene i huset. Det er deilig. Det er utrolig lenge siden sist. Datteren kommer snart hjem, da blir det mer futt og fart her.  Men det var fint å ligge utstrakt og beundre eføyen som har har blitt stor, lang og fin. Det er viktig å rydde seg en liten alenestund, slappe av, puste med magen og alt det der, for deretter å gyve løs.  


Nå har jeg hvilt lenge nok. Opp og hopp! Må stå på med innkjøp, innpakning - ja, det må en innsats til før julen ringer inn.Godt det er noen dager til igjen.



4 kommentarer:

  1. Kjære du. Det høres herlig og helt sikkert helsebringende ut med en slik rett-ut-pause. Digger den gule lampen i kombinasjon med de gamle ærverdige møblene. Fint! Back to jobb. ;)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder som roer meg ned også:) Slikie gyldne øyeblikk må tas vare på:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Man må ta deg en pust i bakken i denne hektiske tid, viktig det!
    Også må jeg bare si at den gule lampen din var fryktelig kul!! Liker.

    Ønsker deg en fortsatt god førjulstid:-)

    SvarSlett
  4. Hei på deg, så fint innlegg;)) Det er bare så deilig å være alene hjemme...da suser jeg også rundt og bare gjør ingenting. Lampa er kul-kulere-kulest!!

    SvarSlett