onsdag 14. desember 2011

En herlig dag


Det har vært en herlig dag i øs, pøs vær med kraftig vind, men jeg har vært i  hyggelig selskap og da kan været være så ille som bare det. I dag har jeg vært hos kjære venninne Kaspara som hadde invitert til bloggtreff. Her møtte jeg utrolig hyggelige Wilhelmines og Hapel. Det er første gang jeg treffer de to bloggdamene og jeg var litt spent og forventningsfull som man alltid er når man møter nye mennesker. Det var kontakt med en gang! Vi pratet, spiste og lo og før vi visste ordet av det hadde timene gått og vi måtte ta farvel. Jeg skulle ønske vi kunne ha holdt på hele kvelden, så hyggelig vi hadde det. Tusen takk Kaspara for bloggtreff initiativ! Det er alltid koselig å være hos deg i ditt herlige hjem. Jeg fikk knipset noen dokumenterende bilder og skulle gjerne fotografert mer. Men den tiden vi hadde sammen var det  prat, latter og utveksling som sto i høysetet. Jenter, jeg håper ikke det blir lenge til neste gang.


Kaspara har en skjønn samling gamle julekuler. Jeg gikk rundt i huset og beundret de fine skattene som lå dandert i skåler, på bordet og på grener.


Nydelig mat ble servert på like nydelige fat. Gave fikk vi også; kremmerhus sydd av vintagetekstiler og en stjernepynt til damene. Tusen takk. 


Kaspara serverte stjernekaker og mye annet søtt og godt.  Stjernene var ikke bare gode men  også vakre der de blinket på det gamle, skjønne fatet.

5 kommentarer:

  1. Så kjekt med treff :) God mat, utveksling av ideer og en god latter... Kan ikke bli bedre :)))
    Ha en koselig kveld videre :)
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk for en super dag i dag! Det var veldig hyggelig å møte deg! Håper vi møtes igjen! For vi ble jo ikke ferdige med praten, hihi!
    Klem fra Anne.

    SvarSlett
  3. Enig med Anne, praten er jo ikke ferdig...hi,hi...ha en fin torsdag, klem fra Wilhelmine

    SvarSlett
  4. Heisan Nøtteskrika
    Tusen takk for sist ja! Veldig trivelig å ha så glade, sprelske og snakkesalige damer på besøk! Så liker jeg godt når du slår over til finmarks-dialekt, hi,hi.
    Ha en fin dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett