lørdag 13. april 2013

Minner om give away



Minner om min give away. Dette er jammen ganske morsomt, fordi mange melder sin interesse. Takk til dere som har lagt igjen både kommentar og blitt følger, det er veldig hyggelig!

Jeg anbefaler boken på det varmeste, og tror ikke den er så lett å få tak i. Derfor anbefaler jeg dere å ta et lodd. Ja, skulle du vinne boken og har du lyst til å arrangere 70-tallsparty, er det grei skuring. Det du skal servere finner du oppskrifter på i boken og antrekket; slengbukser og annet, det finner du sikkert i din lokale bruktbutikk. Vintagetekstilene som følger med, de kan du jo klippe opp og lage stoffservietter av...fikk sannelig lyst å arrangere selv et lite party sammen med gode venner.

Følgende loddregler gjelder:

En kommentar = ett lodd.

Kommentar og følger = to lodd.

Det er trekning i morgen søndag aften.

NB! Har du ikke blogg men allikevel er innom her, kan du være med, det er bare hyggelig.

Selv har jeg hatt litt syttitallsmoro i dag. Sannelig fikk jeg kjøpt frodig sengetøy på loppis.  Det vil bli så fint på soveloftet som jeg maler og innreder om dagen. Et nydelig lite rom med hvit panel, tak og gulv som kommer til å bli herlig sted for gjester å sove. Å sove vintage kan jo være artig - synes jeg selv da. Ha en riktig fin lørdag.


3 kommentarer:

  1. Holy macaroni...det var jo bare så fint da, nå kjenner jeg også faktisk at det kommer et ørlite hjertebank igjen...åååå, håper det er flere loppis igjen etter den 26 april...ha en glad lørdag. Kokeboken du lodder ut har jeg også, så fin vettu, elsker nostalgi jeg. Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Wow, så lekkert sengetøy:) Vi sover alltid vintage vi ;)
    Er seff med i lotteriet ditt:)
    Trine:)

    SvarSlett
  3. Fantastisk fint sengetøy. Skikkelige gladfarger:) Kan ikke være vanskelig å få sove med de.
    Jane

    SvarSlett