mandag 9. april 2012

Kveldstimer



Himmelen har vært så fin og kveldene likeså.  Det har vært deilig med hjemmepåske og prosjektpåske når man kun har to prosjekter å konsentrere seg om; maling av interiøret og kos med mann og barn.  Det er fint å ha timer til rådighet og bare gjøre det. Ikke stresse til jobb, ikke stresse med klokketider. I dag blir det "varm melk" i koppen og tidlig i seng for å være opplagt til klokken som ringer 06.00 i morgen tidlig.

Bildene ble tatt for noen dager siden. I dag har det vært vanvittig grått med øs pøs regnvær, og i kveld er det verken stjerner eller nydelig fullmåne å se.

3 kommentarer:

  1. Nydelig å se dette innlegget, bildene ga meg faktisk ro...finfin stemning til en siste påskefridag;) Hm...kanskje jeg også skal koke litt varm kakao for å bli ekstra trøtt...ha en fin hverdag som kommer, klemmer fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hei - takk for hyggelig kommentar fra deg - og ja, jeg tror du ville likt St Petersburg - kjenner deg jo ikke, men tror likevel at det hadde vært en by du ville likt:) Jeg må hvert fall tilbake - med to tenåringsjenter og en gammel mor, blir det litt ta og gi på slike turer, men vi fikk likevel sett og opplevd mye. Og det er en stor by - alt er så bredt og gedigent, så det tar tid å få med seg alt - vel, "alt" får man vel aldri med seg;)

    Ha en fin ny uke, du også - her ringer klokka også ved 06-tiden - og det blir litt av en overgang!

    God natt fra Bente.

    SvarSlett
  3. Hei, så fint at påsken ble fin, det ble den for meg også, for oss. Våre to voksne barn, og svigersønnen var sammen med oss, veldig hyggelig, og vel, litt intenst.. Jeg er altså ikke lei meg for at hverdagene begynner igjen, heller

    God natt!

    SvarSlett