søndag 25. mars 2012

God morgen


God morgen på en søndag. Det er fint å stå opp til strålende sol, samt ha en liten kaffestund med aviser for seg selv, før de andre står opp. Har nettopp lest gripende artikkel i A-magasinet. Intervju med Harald Føsker direktør i Justisdepartementets kriminalomsorgsavdeling. Han  opplevde å bli hardt skadd på sitt kontor i Høyblokka den 22. juli. Noen mennesker gjennomgår enormt mye, blir skadd og må leve med sine fysiske og psykiske arr og skader, men klarer allikevel å stå oppreist og gjør en god jobb. Det beundrer jeg.

5 kommentarer:

  1. God morgen til deg også gode bloggvenn;) Nydeligste blekkhus med påskeblomst i, i dag skal jeg skrive skrive skrive ...tror jeg, hi,hi...som regel utsetter jeg skriving på masteroppgaven hele tiden...men i dag asså...ja, om jeg ikke skal lage vafler da...det er jo vaffeldagen vettu;)) Ha en fin søndag, klem W

    SvarSlett
  2. God søndag! Herlig liten blomst i sjarmerende blekkhus! Jeg bruker de fine blekkhusene fra deg hele tiden, de fylles daglig med nye blomster, mest krokus foreløpig :-)! Magasinet er bra!
    Ha en super søndag videre. Jeg skal straks frakte treåringen i bursdag, og ellers er det vel hagen som frister mest i dag også! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  3. Så trivelig det ser ut til å være hos deg denne morgenen :)
    Likte så godt blomsten i blekkhuset jeg også , supersjarmerende !
    Håper du koser deg resten av dagen også.
    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder fra en fiiin søndag morgen:) Herlig påskelilje, DET er det lite av i Trondheim:)Fikk ikke kjøpt LørdagsDagbladet i går vi, men skal prøve å låne av naboen, fin artikkel:)
    Trine:)

    SvarSlett
  5. SÅÅÅÅ fina bilder:) Jag gillar din blogg...bra inspiration. Vill du ha några tips för snyggt hemmakontor är du välkommen till min blogg.
    Ha en skön vecka med hopp om vårsol:)

    LOVE Maria på inredningsvis.se

    SvarSlett