torsdag 31. januar 2013

På en kvist

 

På en kvist; fugl i bur og papirballer mot en lysegul vegg som venter på å bli malt hvit. Kvisten som jeg hadde pyntet med gamle julekuler til jul får stå gjennom vinteren - ja sannelig helt til påske - har nemlig hørt at "jula varer helt til påske" he he. Men grunnen til at kvisten får stå,  er at den "kamuflerer" den lysegule veggen som venter på å bli malt.
 
Jeg har det med å begynne på maleprosjekter, så tar tidsklemma meg og da går det dager, uker, i verste fall måneder før jeg får ferdigstilt prosjektet eller prosjektene. Det er litt slitsomt, men jeg blir takk og pris ikke stresset av det. Det har jeg måtte slutte med, det å stresse med å få ting gjort for; ting tar tid, i alle fall, maling tar tid, sånn er det bare.
 
Men en ting har jeg heldigvis klart å ferdigstille på kort tid; kjøkkenbenken som jeg begynte å male hvit forrige helg. Nå er det ett strøk igjen og den er fiks ferdig! Det er rett og slett lykke!   

1 kommentar:

  1. Herlige farger!
    og fine ting:)
    ønsker deg en fin start på helga:)

    SvarSlett