onsdag 15. januar 2014

Enkelt


All julepynt er borte. Litt trist. Litt deilig. Da må det pyntes med andre ting. I julegave av gode venninne Kaspara fikk jeg det herlige kruset fra Ferm Living. Det har jeg ønsket meg lenge -  noe ikke Fru Kaspara visste, men mulig hun er tankeleser - gleden var derfor stor da jeg så hva jeg fikk av henne. Kruset  passer ypperlig inn blant mange av mine ting.  Nå har jeg sort-hvitt tilværelse på kommoden og jeg trives godt med enkel pynt etter uker med juleglitter og stas.

1 kommentar:

  1. Heisan på onsdagskvelden!
    Så fint å høre at du liker Ferm Living-kruset og ønsket deg det! JA, jeg er tankeleser, hi,hi.
    Her er vi akkurat kommet hjem fra skolemæte for 7.trinn "Kjælighet og grenser". Nå skal det bli godt å dumpe ned i sofaen med en varm kopp kaffe.
    Fin kveld til deg! Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett