mandag 12. november 2012

På kjøkkendøra




Verdens søteste lønghals, men det finnes bare en!

Litt misunnelig på Alice, jeg vil også være med i et helsprøtt teselskap, det er jeg aldri!  

Å leke med papirklipp og denne tapen som er så populær for tiden, er en morsom syssel. Jeg er i gang med å  klippe fra gamle, slitte bøker kjøpt på loppis og jeg klipper i fargerikt papir. De gamle dørene i huset synes jeg egner seg ypperlig til hjemmelaget papirpynt. I tillegg har jeg skrudd fast en knaggrekke på kjøkkendøra, og på den henger kalenderen med familiens avtaler.  Til jul skal det bli gull&glitter pynt på døra - gleder meg allerede.


2 kommentarer:

  1. Heisan Nøtteskrika
    En dør som er en fryd for øyet det der!
    Så mange herlige ting som henger på den, til å bli glad av!
    Kom på at jeg har glemt å si min mening om slagbenken maling eller ei. Vanskelig å si ut fra bildene bare. Kunne sikkert vært fin lysgrå tenker jeg umiddelbart, men jeg ser jo ikke helheten ut fra et bilde med et utsnitt fra kjøkkenet.
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Supersjarmerende dørpynt! Morsomt med det Alice-utklippet :)! Ha en finfin helg! Klem fra Anne.

    SvarSlett