søndag 1. september 2013

Tid for te



Det er tid for te og nostalgi for meg. Jeg har vært på loppis i helgen. Vestfold største i følge de som arrangerer. Denne gangen hadde jeg i utgangspunktet tenkt å handle: ingen ting! Jeg er faktisk litt mettet av saker og ting jeg har brakt til hus opp gjennom årene. Men, jeg kunne ikke dy meg. Litt ble med hjem. Og det var blant annet fem te-kopper som tilhører et servise jeg bruker daglig. Derfor var jeg svært fornøyd da jeg betalte 25 kroner for fem tekopper, liten fløtemugge og fem tallerkener. I tillegg fant jeg skikkelig 70-tallstapet til 20 kroner rullen.  Og den måtte bli med. Tapet kan brukes til så mangt, selv om den kanskje ikke kommer opp på en vegg, så finner jeg på noe annet morsomt. Ja, det var rett og slett moro å svi av noen få kroner på skikkelig nostalgi ting. Tror jeg må på loppis snart igjen. Men best av alt; det er sosialt! Møtte så mange kjente og det er jo alltid hyggelig.

1 kommentar:

  1. Kjempefint service. Loppemarked er herlig. Er jo så gøy å finne noe man samler på til en god pris :) Ønsker deg en fin fin dag. Hilsen Tone

    SvarSlett