søndag 28. oktober 2012

Egg og brød


Gamle brødfjøler fra England er to av de første gamle tingen jeg brukte penger på. De har jeg hatt i 20 år! Wow, tiden har gått...fort! Føler meg litt som en gammel dame her jeg sitter og skriver, men jeg er bare førti altså. Jeg kjøpte fjølene da jeg var Au Pair i London.   De er kun til pynt og øyets fornøyelse.

Brettet til egg er et loppekupp jeg gjorde på siste loppemarked. Liker det så godt! Synd jeg ikke har spiskammers, men den gjør seg på kjøkkenbenken også. Jeg har i likhet med samtlige interiøbloggere fått sansen for saker og ting i tre,  særlig tre anno gammel årgang.

Kjøkkenbenken er dessverre ikke hos meg. Det er et Country Living postkort fra et magasin jeg kjøpte for  mange, mange år siden - i likhet med fjølene - tyve år siden tror jeg. Jeg har alltid likt Country Living stil, dog med innslag av nytt.

Og høna er en søt liten sak til Maldone salt. Lille høne pøne står alltid fremme og brukes flittig. 

1 kommentar:

  1. Hei på deg, håper du kommer deg snart da...ikke noe gøy å være syk. Jeg har også et slikt eggestativ, det er litt mere avlangt, men det er så fint. Får skikkelig erkebritisk kjøkken feeling når jeg ser på det. Tenk deg en Aga ovn og en gammel lutet kjøkkenbenk sammen med det på kjøkkenet da...åååå, jeg skulle ha bodd i England...og vært rik...hi,hi...klemmer fra meg til deg.

    SvarSlett