mandag 4. juli 2011

WOW


Med nye WOW klær lå datteren utstrakt på sjeselongen lørdag ettermiddag. Det var vekslende vær i helgen. Da det ble grått ute var det bare å trekke inn og strekke seg ut på det gamle møbelet og se litt TV. Jeg gjør meg mine betraktninger; tenk om den gamle Biedermeier sjeselongen anno 1850 kunne fortelle meg om alle sine "utstrakte" mennesker - sukk, den som kunne oppleve et møbel fortelle sin historie.
Sjeselongen ruver litt mye i interiøret. Interiøreksperter hadde nok rådet meg til å kvitte meg med møbelet da den passer dårlig i et en liten stue fra 50-tallet. Men jeg kvitter meg aldri med sjeselongen. På den skal jeg ligge til jeg blir gammel og grå. Og jeg gleder meg - når den til kommer - til å se voksne barn slenge seg ned på den gamle sofaen. Det gjenstår å se om den holder så lenge, alt er jo forgjengelig. 

Ny jakke


WOW! Klærne matcher med dine vatt og puter mamma, det var morsomt sa hun.
   


1 kommentar:

  1. Vakker jente i vakre omgivelser :)
    Nytt og gammelt - en evig slager!

    SvarSlett