tirsdag 19. juli 2011

Flukt



Jeg har kjøpt meg fluktstol. God, gammel fluktstol. Endelig kan jeg sette meg ned og flykte fra arbeid, kjas og mas! Som jeg gleder meg. Det originale stoltrekket er dessverre hullete. Det har sett sine beste dager og blitt godt brukt av andre mennesker som har vært på flukt. Det gjør ingen verdens ting. Jeg kjøper nytt. Omtrekkingen skal til og med jeg klare - bare jeg får tak i stiftepistol. Stolen er virkelig suveren, den kan klappes sammen og jeg kan ta den med i bilen, kjøre av sted til stranden, ved vannet eller i skogen og sitte-ligge der i timesvis. Å være på flukt kan være en fin ting.

Originale striper.
Fluktstol i ettermiddagssol.

1 kommentar:

  1. Stilig!!! :) Og nå vet jeg hvor du bor! Gubben og jeg var på tur for å se om vi fant det! :) Så nå er du ikke trygg lenger... hehe!!

    Ha en fin kveld! Nå tittet solen frem også!!! :)

    SvarSlett