onsdag 30. mars 2011

Gult, kult rot




Jeg er ikke spesielt gul av meg, men synes det er fin årstidfarge. Gult kvikker opp tilværelsen. Nå som det nærmer seg påske og butikkene bugner av påskeliljer, lys, servietter og annet pynt i fargen, da kjøper jeg litt gult. Rett og slett for å få et litt kult interiør som hovedsakelig består av mahogni, teak, malingsslitte gamle stoler og bord, samt en del nips som resulterer i rot - andres ord det altså. Jeg selv liker jo nips og kreativt rot - som jeg kaller det.

1 kommentar:

  1. Gult er kult, det skal være visst! Jeg har alltid likt gult, men det må brukes med forsiktighet. Jeg angret skrekkelig at jeg valgte gult da jeg fikk min første koffert som 13-åring, det ble for meget av det gode. Nå har jeg litt gult i gardinene mine på stua, og så har jeg gult servise. Man blir glad av gult!

    SvarSlett