mandag 10. desember 2012

Juletre i silkepapir



Nå er det hvitt og vakkert ute.  Mye pynt i hvitt har det også blitt inne. Jeg har fått mani med papirpynt i år. I København kjøpte jeg to juletrær i silkepapir. De minner om tsjekkiske tegnefilmer jeg så på fjernsynet da jeg var liten,  derfor liker jeg trærne så godt. Nå danderer jeg trærne både her og der med andre ting jeg har. Og i stilleben med gamle brødfjøler, et stativ til egg og en hvit mugge fra Egersund synes jeg juletreet i silkepapir gjorde seg bra - for en stakket stund.

6 kommentarer:

  1. Nydelige bilder, og flotte og sarte trær:) Papirkunstver fint!

    Fin mandag til deg - klem!

    SvarSlett
  2. Vakkert!! Likte veldig godt papirtreet:)

    SvarSlett
  3. Heisan Nøtteskrika
    Vakre bilder! Jeg elsker dette treet og det passet så godt til rustikk treverk.
    Veldig koselig om du kan komme ved 14-tiden i alle fall!!! Da kommer nok de øvrige klokken 11. Vet ikke hvor lenge de blir. A må jo ofte hjem til jentegjengen sin. Regner med du får hilst litt på folk.
    Her skal jeg på venninnetreff på restauranten "Lady og landstryker`n". Det blir koselig i vinterkulda.
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Så et sånt juletre da vi var i byen (Bergen) på lørdag, men jeg hadde det travelt og kjøpte det ikke. Jeg har ikke glemt det, og angrer at jeg ikke kjøpte det da jeg så det, for nå husker jeg selvfølgelig ikke hvilken butikk det var!
    :)

    SvarSlett
  5. Nydelig lite papirjuletre!! Kunne gjerne hatt et slikt!!
    Fin uke til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  6. Vakkert! Du og dine ting ser ut til å være perfekt match med det huset! Det ser bare så riktig ut! :) Og så flink du er som stadig maler i vei. Jeg skjønner ikke at du ikke har gått lei for lengst! Imponerende. Jeg kommer ikke til torsdag, men du det hadde vært hyggelig om du ville bli med på sushi i Larvik i morgen ettermiddag/kveld - med kollega G og kanskje E. :D

    Førjulsklem! Heidi

    SvarSlett