søndag 9. juni 2013

Fin sminkepung

 
 
Å delta på bloggbliss innebar å få tildelt goodiebags med gaver;  fine, smarte, nyttige og dekorative ting. Sminkepungen med herlig sannhet var en av gavene. Jeg digger tekster på ting og særlig når teksten har innhold av nettopp en sannhet, eller et budskap eller ord til ettertanke.
 
Sminkepungen fra House Doctor med sannhetsteksten har nettopp et innhold jeg må bruke hver dag - det er rett og slett en dyd av nødvendighet. Og sminkepungen med fine teksten vil stå fremme så jeg til enhver tid vet hvor jeg har sakene mine - innrømmer det; jeg er jålete!
 
Ha en fin uke. Min blir hektisk - forhåpentlig moro-hektisk!
 

4 kommentarer:

  1. Heisan!
    De er så fine disse sminkepungene der. jeg er veldig fornøyd med min også samt nettet jeg handlet i Køben. House Doctor har alltid noe fint.
    Glad ny hektisk uke til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Så fin sminkepung, hyggelig å ha stående framme)) ønsker deg en fin ny uke!!

    SvarSlett
  3. Den var så fin at den trygt kan få stå fremme! Virker som om dere har hatt en strålende tur :)

    SvarSlett
  4. Ja, juni er det nye desember sier jeg bare ;)

    Fin fin sminkepunk som jeg er glad for at vi fikk.
    Ha det fint!

    Siw

    SvarSlett