fredag 14. juni 2013

Ting



Ting - fått i gave i anledning Bloggbliss - står i stilleben på avlastningsbordet. Liker tingene godt, særlig lysestaken fra Hay. Den er rett og slett stram og kul! Og hver kveld tennes lyset i stramme staken som er en herlig kontrast til mine gamle messingstaker som er preget av tidens tann. Kontraster gjør seg - det må ikke blir for musealt her i heimen.

Deilige fredag er her. Jeg håper inderlig på godt vær - det lover bra så langt på vår kant av landet.  Jeg holder på med å male vår utestue som skal stå klart til St. Hans - og det er ikke lenge til!
 
Bilder følger av fine utestua som jeg nå har malt kveld, etter kveld etter kveld.

Digger muskuløse herrer med bart! Takk og pris for at jeg har en med både skjegg og bart -
så slipper jeg å være på leit,  he he.
 

3 kommentarer:

  1. Herlige ting dere fikk,det skal sies.
    Ha en nydelig fredag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Kult kort og kult satt sammen. Me like:)

    SvarSlett
  3. Heldige deg som har vært på Bloggbliss og fått så mye fint !
    Ja til bart og skjegg her i heimen også ;)

    Spent på utestua deres
    Janne

    SvarSlett