tirsdag 5. juni 2012

I et hyggelig hjem





Forrige onsdag var jeg i et hyggelig hjem, hos en veldig hyggelig dame hvor jeg møtte mange andre hyggelige damer. Vi hadde bloggtreff hos Hapel. Hos Hapel var  Fjeldborg, WilhelminesHjemmescenen og Kaspara. Vi startet tidlig om morningen og det muntre lag varte i mange timer. Vi spiste, skravlet, utvekslet. Og jeg tenkte for meg selv der jeg satt: Takk for pris for at jeg har begynt å blogge, ellers ville jeg ikke ha truffet de hyggelig damene og vi ville ikke ha blitt kjent.  Slik bonus gjør at jeg fortsetter denne sysselen; blogging selv om tidsklemma rammer meg nå i hverdagen og jeg sjonglerer med tusenvis av gjøremål. Men blogglivet må jeg prøve å: holde liv i.

Livet er herlig dere i hyggelig lag.

Og bildene fra dette hyggelig hjem, ja de taler for seg. For mitt vedkommende kan jeg bare konkludere; sånn vil jeg ha det.


På døren inn til husets hjerte; kjøkkenet, henger et hjerte fra Kaspara, sydd av nydelig gammel duk. 

 "Der det er hjerterom er det husrom".

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅÅ, lengter etter dere allerede jeg!!!!

    SvarSlett
  2. Hei - og tusen takk for sist - det var kjemephyggelig å treffe deg og artig å høre historiene dine - du må være en fantastisk formidler:)

    Blogging er det ikke alltid plass til i en travel hverdag her heller, men med slike herlige bekjentskap holder jeg liv i bloggen min jeg også:)

    Ha en fin kveld - nå er det snart tid for engelsk kostymedrama på tv her - elsker slike!

    Klem.

    SvarSlett