torsdag 17. mai 2012

Sølja til mor


Min lille sønn beundret søljene til mor i dag. Selv var han febersyk og måtte tilbringe festdagen sammen med sin febersyke far på sofaen. Jeg måtte alene, stusselig, gå til byen  for å se datteren gå i barnetog og borgertog. Det var trist å ikke kunne ha med gutta mine. Vi håper på bedre form til neste år og i kommende år. Heldigvis kviknet vi alle fire til nå på kvelden og spiste godter, kaker og is.

Det lover bra - alltid bra - når man har lyst på søtsaker etter å ha vært syk noen dager.

1 kommentar:

  1. Kjente meg veldig igjen i bildet ditt;)
    Jeg har en sønn på 8 måneder som var veeeldig interessert i søljene til mor i går;)
    Fin bunad, jeg har helt lik ;)

    Så kjedelig at de var syke i går, det blir en noe annerledes dag da:/
    Men håper dere hadde en fin dag fordet om;)

    God helg!

    Hilsen Kine :)

    SvarSlett