torsdag 21. mars 2013

Hva gjør du mamma?




- Hva gjør du mamma?
- Jeg leker meg.
- Med mine leker?!
- Ja, er det greit for deg?
- Ja, da mamma, det er helt greit, men hvorfor gjør du det?
- Jeg skal lage meg et blogginnlegg.
- Hva er det for no'?


Hm, ja hva skal jeg si til den lille fine sønnen min på fire år. En ting er sikkert, han likte at mor lekte med lekene og jeg måtte bare låne legoglossene og Spiderman også.

Jeg gjør det beste ut av at det flyter med leker i stuen og på kjøkkengulvet. Sønnen vil leke der vi er, og det er utrolig hyggelig. Men det kan være litt pes å  rydde biler, klosser, puslespill og andre småting fra gulvet til enhver tid. Derfor bruker jeg nå noen av lekene til pynt og sannelig synes jeg det er fint - det er rett og slett en herlig kontrast til alle de gamle møblene vi har.

3 kommentarer:

  1. Jepp enig! Det ble fint det:) takk for hyggelig laaaang kommentar:) Nå skal det bli fint med fredag...Sliten etter ei hektisk uke med aktiviteter på skolen hver dag, kurs i oslo og på toppen en kjip forkjølelse. Til helga skal det ryddes og slappes av:)

    SvarSlett
  2. Herlig innlegg - *smelt*
    Legger meg til som følger her hos deg - blir gøy å følge deg videre:)

    Ha en fortsatt fin uke:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett