mandag 4. mars 2013

Spiseplass




Jeg er så fornøyd. Endelig har spiseplass og kjøkken funnet sin form - det vil si farge. Beige vegger og brystpanel  har blitt malt hvitt. Det har også bordplate, kjøkkenbenk, krakk, tallerkenhylle og noen skapdører. Nå gjenstår det å male budalsstoler og mørkebrun kjøkkeninnredning. Men det er prosjekt og det vil ta tid, men den tid kommer når det blir ferietid. Skulle ønske jeg kunne ta langtidsfri og bare male. Det er så moro. Tro det eller ei, men jeg blir ikke lei! Og etter at nye malingsprodukter har kommet på markedet er det: moro. Vanntynnbar oljemaling lukter ikke, tørker fort, og best av alt; gulner ikke over tid. Det er rett og slett bare fryd og gammen med Lady supreme finish!

4 kommentarer:

  1. Likte også bordet kjempegodt og slagbenken ikke minst!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  2. Så fint - dette likte jeg godt! Og for et vakkert bord - dette blir øynene mine hengende fast ved:)

    Fin tirsdag til deg - klem fra Bente.

    SvarSlett
  3. Så fint du har det!! Likte så godt at du hadde malt bordplaten hvit!
    Jeg er så pysetet til å gjøre slike ting med gamle møbler.....
    Men når jeg ser det hos andre, synes jeg bare det er så fint! Spiseplassen din får man lyst til å slå seg ned ved:-)
    Vi malte kjøkkeninnredning i det forrige huset vårt, den var fra -93. Det var mye arbeid, men ble veldig fint! Vi bruke oljemaling til innredningen, mannen min tror det er det eneste som funker ;-)
    Fin kveld til deg!
    Takk for kommentar hos meg!
    Siri

    SvarSlett