lørdag 9. mars 2013

Visittkort og merkelapper


 
 
Det er mye fint i visittkort og merkelapper. Av alle ting samler jeg på denslags. Vel, samler og samler, tar vare på er mer riktig. Jeg putter fine visittkort og merkelapper i en skuff  eller i en av mine bokser med det rare i - som egentlig er rot, men rot som kan brukes i visse sammenhenger og anledninger. Her om dagen gikk jeg gjennom mitt rot - deler av det altså, det vil si den ene boksen hvor det hadde hopet seg opp, og der lå flere kort og merkelapper. På kjøkkenet har vi brystningspanel med en list som egner seg til dekorative kort. Jeg hadde lyst på litt forandring og plasserte noen utvalgte kort - rot altså - på rekke og rad,  og sannelig ble det fint - synes jeg i alle fall.

4 kommentarer:

  1. Har en slik liten samling jeg og... i en box med div billetter, kort, buttons og andre rare ting jeg ikke får til å kaste.

    Ha en finfin lørdagskveld :)

    Mona

    SvarSlett
  2. Hei på deg, den sorte lampa er jo bare såå fin;) Håper du har en fin lørdagkveld, klemmer fra Nina...som irriterer seg over at resten av huset vil se på svensk grand prix...åååå, jeg liker ikke slik musikk asså...hi,hi...savner Anita Skorgan og Abba jeg...det var grand prix tider det...hi,hi

    SvarSlett
  3. Superfin svart lampe du har!! Sånn ønsker jeg meg veldig!!
    Dekorativt med samlingen din på listekanten! Jeg samler også, til og med på fin emballasje.....
    Ha en flott søndag!!
    Siri

    SvarSlett