fredag 5. april 2013

Gule Glohaner selges


Har du hørt om Glohane? Visste du at Glohane er topp norsk design av Tias Eckhoff anno 1952.

Jeg har fire boller til salgs. Selges fordi jeg har flere og trenger bare noen selv. De er utrolig fine som salatboller, bakeboller og til lagring av frukt og grønnsaker som kan stå fremme på kjøkkenbenken. Personlig synes jeg de er fine bare i seg selv.

Glohanebollene er ikke spesielt lett å få ta i, jeg har rådført meg med andre (-som også selger Glohane) og har derfor landet på denne prissettingen. Glohane som er laget i sanitærporselen er veldig tunge, derfor blir de for tunge å sende med postmannen og må hentes hos meg som bor i Vestfold.

Liten 100,-

Mellomstor 200,-

Stor 300,- (jeg har to av de store).


Send meg en mail: dagib@online.no -  og gol som hanen - om du vil kjøpe en bolle eller flere.

God helg til deg som er innom.

 

1 kommentar:

  1. Så fine de var;) For en fantastisk plansje du har funnet under her da- helt bedårende;)Herlig når man gjør sånne kupp!

    SvarSlett