fredag 19. april 2013

Instagram



Jeg har kastet meg ut i Instagram. Jeg har holdt på i snart to uker og synes det er et artig sted å være. Jeg har ikke så mange følgere og følger selv bare de jeg kjenner. Eneste aber med Instagram er  at jeg ikke får skrevet tekst. Noe jeg liker, selv om teksten på innleggene ikke alltid er av ypperste kvalitet og grenser over i det banale, men jeg liker å skrive, skrive fritt. La tankene flakse over tastaturet om du skjønner hva jeg mener.

Mange ganger bruker jeg skrivingen som oppvarming, fordi jeg skal skrive noe med skikkelig innhold. Og da er jeg avhengig av nettopp;  skriveoppvarming. Slik er det også når jeg trener, jeg liker godt å løpe, for tiden holder jeg på med; hold dere fast; trene på 3000 m! Lite sært tenker du som leser denne teksten, men jeg synes det er morsomt. Derfor holder jeg på. Men jeg løper ikke for å være med på konkurranseløp; Grete Waitz og sånt, heller ikke sentrumsløp eller den lokale "mila" rundt i distriktet. Jeg løper for jeg liker den formen for høypulstrening, men treningesblogging det skal jeg ikke begynne med. Jeg holder meg til interiører. 
 
Vel, det jeg skulle skrive, er at bilde jeg blogger i dag er baderomsvinduet, bildebehandlet i Instagram. Bilde ble litt melankolsk og gir ikke akkurat energi, allikevel liker jeg utrykket i det. Synes det passer de antikke håndklærene jeg kjøpte i en bitte, liten butikk for antikke tekstiler i Edinburgh for mange år siden. Jeg hadde glemt at jeg hadde de, her om dagen fant jeg de i mitt rot og håndklærene ble umiddelbart hengt opp som gardiner.
 
Ha en fin fredag.
 

1 kommentar:

  1. Idag kom premien fra gi-bort`en din vel fram, og jeg ville bare si tusen tusen takk atter en gang! Har laget et lite innlegg om det på min egen blogg hvis du vil ta en titt på www.annesilje.blogspot.com.
    Ha en super helg! Klem, Anne Silje.
    PS! Elsk på baderomsgardinene dine <3

    SvarSlett