lørdag 6. april 2013

Lørdagskveld

 
Deilige lørdagskveld etter en lang dag med mange hyggelig aktiviteter (sammen med barn og andre mødre). Nå er mine barn er lagt, mannen lager mat til han&meg (=voksen middag med hvitløk og mengder med grønnsaker og kjøtt ikke barna er så begeistret for, derfor har de fått annen mat litt tidligere)  og jeg tar for meg dagens aviser som jeg leser med stort engasjement; særlig VG helg - magasinet! Oj, så lyst jeg har til å diskutere akkurat nå etter å ha lest reportasjen; "Best uten barn". Jeg gjør meg mange hm-tanker. Men de skal jeg ikke ta her&nå i skrivende stund. En annen gang kanskje...om ikke i et blogginnlegg, i allefall med venninner, kollegaer, søstre og andre voksne. Oj, oj, som jeg gleder meg til å diskutere.

1 kommentar:

  1. Vel - for noen kan det nok fortone seg utrolig kjedelig med slike hverdagsysler, men for oss som er så heldige å ha barn så vet vi hvor berikende det er:)
    Høres kos ut med middag sammen med mannen - kun dere to. Viktig å ta vare på hverandre og å være to innimellom slagene:)

    Ønsker deg en riktig fin helg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett