onsdag 17. april 2013

På en grå ettermiddag

Byens kulturhus, et sted jeg liker å være. Alltid garantert fine opplevelser.
Fått i gave av søs.


På en grå ettermiddag leker jeg meg med å legge ut bilder på Instagram og skal prøve å brette  Geishaer. Min søster har vært i Japan på ferie.  Et fantastisk land hun allerede lengter tilbake til. Heldige lillesøster som er stinn av ferieopplevelser og heldige meg som har fått fine suvenirer, men neste gang hun drar - da skal jeg bli med! Får begynne å spare....

3 kommentarer:

  1. Takk for kommentar!! Lekker grønn service nedenfor. Sjarmerende!! Ha en fin uke videre!!

    SvarSlett
  2. Fine farger hjelper på når det er grått! Jeg har også vært i Japan, det er det nærmeste du kommer en parallell tilværelse, tror jeg. Veldig annerledes, og utrolig flott. Takk for kjempehyggelige kommentarer på blogggen min!

    SvarSlett
  3. Hei - så flott med en slik fargeklatt av et kulturhus. Jeg liker det når slike signaturbygninger skiller seg ut.

    Brette geishaer - det ser avansert ut, men så stilig! Japan - skulle gjerne vært der, ja! Mannen min har familie som bodde i Kobe i en del år, men tror du at han fikk somlet seg til å besøke dem mens de bodde der - gjett om han angrer nå.

    Ha en fin-fin torsdag - her bøtteregner det - og det er helt i orden:)

    Klem fra Bente.

    SvarSlett