fredag 6. juli 2012

Grønn glede og blå himmel




Det var "grønn glede", blå himmel, strålende sol, varmt og godt på verandaen  i går. Lille Figur hadde kveldsbad i det grønne eple. Jeg frydet meg over lille plaskegutt og over herlig grønn vintagetekstil kjøpt i metervis på loppis forrige helg, for noen tiere. Det er et flott, fargerikt og solid stoff som jeg skal bruke til store puter som jeg skal ha i hagemøblene. Det vil bli fint tror jeg. Må bare få ordnet en symaskin. Når det er gjort, da setter jeg igang.

Jeg tror jeg har fem meter stoff, og når jeg ser stoffet mot den blå himmelen ser jeg også at det vil være fint å stifte en meter opp på en stor ramme og henge på veggen. Jeg kan godt tenke meg et skikkelig sommerbilde på hvit vegg - og  stiftemaskinen den er ordnet, ligger i skuffen og den er i orden.


1 kommentar:

  1. hei på deg, dette var sommer det, søteste lille Figur;))

    SvarSlett