søndag 8. juli 2012

Orden



Yes, jeg har orden i huset og i sengetøyet. Veldig orden i sengetøyskattene som jeg kaller de som ligger med brettekanter på buddalsstolen. Det beste med å flytte er at man for ordnet og sortert i tingene. Jeg er så fornøyd, jeg har aldri hatt det så ryddig i 50-tallshuset som jeg har det nå. Det er fint å bo i ryddig hus, og her blir vi sommer. I disse dager har jeg begynt å pusset opp i villaen. Alt skal males hvitt og jeg gleder meg. Jeg har fått dilla på: orden i tingene og å svinge malekosten. Står vi på i sommer kan vi gå mørk høst i møte med lyse, interiører i det fine gamle huset hvor det er høyt og luftig under taket. Gleder meg.

4 kommentarer:

  1. Heisan Nøtteskrika
    Så flott med dynetrekkhaugen på buddalstolen! Ryddig og vakkert for øyet! Her males og males det i veggen med bokhyller i lillestua. Bokhyllene blir malt med Bengalack og det blir virkelig ansiktsløfting.
    Snart er vi invitert med svigerfar på Kokeriet på middag, skal bli koselig. I går kveld var vi på sommerfest hos Beate og der var Dags kollega (mannen til Gitte)og Gitte også.
    Jeg presenterte meg som ungdomskjæresten til Dib, he,he... han lurte på om jeg ville ha "sladder"...men jeg fortalte at jeg var god venninne med deg.
    Fikk ikke pratet noe særlig med han bare samboeren.
    Ha en strålende dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Skjønner det ja! Stå på:) Imponerende brettekanter

    SvarSlett
  3. looks wonderful, the vintage fabric is amazing

    SvarSlett
  4. Mmmm - skulle gjerne hatt den stolen med alle sengetrekkene på :) Hærlig med ordning og reda, og så godt for hodet, når alt får sin plass!

    SvarSlett