søndag 12. juni 2011

Bedagelig søndag


Deilige, bedagelige søndag i strålende sol, men dessverre i sterk vind.  Vi har tilbragt hele dagen i hagen. Jeg har ligget rett ut på vatten. Lest og kost meg, mens lille sønnen har romstert i sandkassen ved siden av. Det har vært en herlig, lat dagen derpå dag. Jeg var på russefest i går, det er 20 år siden sist! Hadde det så artig. Morsomt å møte gamle kjente. Det ble sent, veldig sent, noe jeg ikke er vandt til. Derfor har det vært fantastisk deilig å ligge rett ut og lese bok.Tror jeg skal ligge rett ut i morgen også. På samme sted. På samme vatt og lese ut god bok - som kan anbefales på det sterkeste.

Anbefales - særdeles god bok
Favoritt vintageveske til sommerdager

1 kommentar:

  1. Hei Nøtteskrika
    Så morsomt med reunion! Det er jo bare så artig å treffe igjen gamle kjente.
    Tenker det var godt å ligge på vatten i dag jeg å rekreere. Jeg har ikke gjort stort i dag jeg heller. Har også vært i hagen dagen lang og slanget meg og hatt badminton-duell med de to håpefulle nå på slutten av kvelden.
    Håper på like deilig vær i morgen!
    Fortsatt fin pinse til deg og dine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett