mandag 15. august 2011

Augustbukett i melkeglasset


På lørdag var jeg på landet i et spennende kulturlandskap. Jeg hygget meg blandt kuer og sau. Best av alt; vandret jeg barbeint i en herlig blomstereng full av skjønne, gule blomster og blåklokker som jeg plukket.
Det var en fantastisk varm dag. Det var deilig og stille, og jeg nøt virkelig stunden – de timene jeg hadde for meg selv  her - i öppent landskap… nära havet - ikke så langt fra der jeg bor.

Herlige blomsterenga
Blått og flått på syltynn stilk.
Min lille bukett.

Det enkle er ofte det beste.

Kua mi jeg takker deg, deilig melk du gir til meg...


2 kommentarer:

  1. Kjente trakter. Fine bilder. Håper dagen gikk bra. Stemningsfulle lykter dere har også. En følelse av Oda Krogh... :)

    SvarSlett
  2. sveve....vi hadde "plena" full av dem rundt "Huset i skogen". De tiltrekker seg så mange sommerfugler også. B slo gresset før vi dro på søndag, det trengs også. For blomsterenger må dessverre ha litt stell de også

    SvarSlett