lørdag 20. august 2011

På fortauet i København



Observerte jeg herlige røde stoler i den fantastisk flotte og dyre franske antikvitetsbutikken Fil de Fer. Jeg skulle gjerne ha kjøpt stolene som kostet rundt 94 eur. Men de var for dyre og det ville vært  plundrete å få med seg stolene på flyet. Men jeg shoppet ideen. Lignende stoler kan man få tak i, om ikke gammel så ny. Jeg har sett lignende i diverse møbelkjedebutikker og det til en grei og pen pris.  Og den rette patinaen får nye stoler om de står ute gjennom noen årstider. Det er en fin ting å ”observasjon-shoppe!”


Rødt + grønt = skjønt
Rødt + hvitt = lekkert gitt!
Kunne ikke dy meg. Måtte bare leke litt med ord her i skrivende stund. Riktig god lørdag. Her skinner solen. Hagelivet kaller.

1 kommentar:

  1. Fine stoler. Kassene også. Skulle gjerne ha tatt en tur til København. Hmm... Skulle visst gjerne ha reist mer. Rett og slett. Ha en fin søndag :)

    SvarSlett