mandag 28. november 2011

Loppekasse



Jeg mener settekassen kjøpt på loppis for noen år siden. Her om dagen monterte jeg den over min gamle, ærverdige bondeseng - eller "loppekassa" - som sengen også kalles. Settekassen har jeg  malt hvit, tror den har fem lag maling og enda kunne den fått en omgang til med penselen, men da orket jeg ikke mer. Vurderte lenge å tapetsere de små rommene, men fant ut at det er et prosjekt jeg får leke meg med senere. Faktisk synes jeg små fargerike ting kommer bedre til rette i en hvit kasse. Nå rommer den alle små figurer som datteren ikke leker med lenger og som nå har gått over til å bli pynt, men om noen dager skal figurene pakkes ned for en stund. Da skal mine små nissefigurer og kakeformer pakkes opp og ta plass i "loppekassa", rett og slett for og lage julestemning på gjesterommet. Tror det blir fint.
 
 

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Kjempesøt samling i den fine settekassen din:O)
    Blir nok fin til litt julete ting også, gleder meg til å se den med jul i rommene også..

    Ha en fin mandagskveld.
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. God ide! og fint ble det også

    SvarSlett
  3. Helt enig at de fine fargerike figurene gjør seg godt mot den hvite bakgrunnen. Looking good!! :)

    SvarSlett