onsdag 9. november 2011

Vannkanner


Et av mine siste loppekupp er denne turkise vannkannen. Den er prikk lik  to jeg har fra før. En gul jeg har arvet ettet min gamle tante på 89 år, og en oransje som jeg har kjøpt på loppis for noen år til bake. Nå har jeg tre. Alle gode ting er tre - mon tro om det finnes en fjerde i en annen farge. Det hadde vært artig. Synes de er så fine. Vet jeg bare trenger en, men nå kan jeg vanne potteplantene etter farge og humør. Det passer meg bra. Lille Figur synes også vannkannen er fin og vil gjerne bruke den som "drikkekopp".  

6 kommentarer:

  1. Hei!!!

    Så fine vannkanner, de var midt i min smak!! Det runde turkise fatet på bildet har jeg også!! Veldig fint det også!
    Ha en fin kveld:-))

    Fru Samuelsen

    SvarSlett
  2. De vannkannene var artige. Har ikke sett sånne før.
    Så fine bilder du har tatt av de.
    En super kveld ønskes deg :-)

    SvarSlett
  3. Nydelige vannkanner!! Godt at det ikke bare er jeg som har mer enn en (selv om mine ikke er like dine);-))

    SvarSlett
  4. Det finnes nok, for farmoren min hadde en i rød:-) Jeg har ikke sett de siden jeg var lita, og fikk faktisk litt hjertebank nå. De er så fine!

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅ, slike vannkanner ønsker jeg meg asså, minner meg så mye om mormoren min!

    SvarSlett