mandag 2. januar 2012

Stjernekupp



-Den stjerna minner meg om bestefar!

Det var det første min venninne sa da hun kom på besøk i romjulen. Hun lurte på hvor jeg hadde kjøpt den gamle stjernen der, og jeg kunne fortelle henne at det var et aldri så lite stjernekupp i bruktbutikken. Den lå slengt i en kurv sammen med diverse saker og ting til ti kroner. Det syntes min venninne var artig. Hun er ikke spesielt opptatt av gamle ting, men stjernen syntes hun var morsom.
Stjernen skal få henge noen dager til. Den er så fin, for meg har den blitt enda finere siden den vekker gode minner om en snill bestefar. Ting som setter minnene i sving - det kan jeg like. Det er jo også en av grunnene til at jeg blogger om nettopp; ting.


Vår kjære havfrue som på teakskjenken står, trenger ikke pynt. Men kunne ikke dy meg og måtte slenge litt glitter rundt halsen på henne - for moro skyld.

1 kommentar:

  1. Nydelig stjerne. Synes også det er gøy når tingene vekker minner;) Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    SvarSlett