torsdag 21. juni 2012

Prikkete tilværelse

Svart kaffe og hvite prikker på signalrødt gjorde at jeg fikk en bra start på dagen i dag, selv om....
...jeg føler meg litt som han til høyre på bildet.

Han ja. Han føler jeg meg som. Bleik og litt sliten med hevet øyebryn. Vi er nemlig i innspurten med flyttingen. Puh!

Det går i prikker om dagen. Jeg har tatt litt av med prikker. Så er det mye prikker - eller polkadots - denne våren. Grønt og prikker er det rett og slett mye av. Må le. Prikker på huden liker jeg ikke, har jeg prikker blir jeg stressa og tror noe alvorlig er galt - som det ofte er - derfor takk og pris for at jeg ikke har opplevd noen utslett-prikker denne våren.  Derimot i interiøret er prikker fint, friskt og morsomt. Jeg har derfor kjøpt opp til flere prikkete duker som jeg har på det ene og andre bordet. Og jeg har kjøpt puter med prikker, servietter og som dere har sett i forrige innlegg; to halstørkler.

1 kommentar:

  1. Ihh - du har en spændende blog. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlett