søndag 10. februar 2013

Fargerike fugler


 

 
Jeg har fine fargerike fugler på et brett. Herlig kvitter fra IKEA. I dag står de fremme i stedet - som erstatter - for fargerike fjær på kvist. Jeg har ikke fått kjøpt meg tradisjons-riset som flinke Sanitetskvinner lager. Derfor må jeg, og de tre andre her i huset nøye oss med fargerike fugler. Skulle absolutt støttet Sanitetskvinnene, for de gjør, og står på, for gode saker. Det liker jeg. Men da jeg ikke har kommet over en ris-selgende sanitetskvinne denne uken, har jeg ikke fått kjøpt det tradisjonelle fastelavensriset.  Jeg får derfor støtte deres arbeid på annen måte.
 
 
 

1 kommentar:

  1. Nydeleg det brettet med fuglar på, og den boksa, elsker blåfargen og prikkar blir eg visst ikkje lei. Eg er ikkje særleg glad i desse fjørene men kjøper for å støtte Saniteten. I tillegg har eg laga min eigen versjon fastelavensris pynta med washitape:-)
    Mari

    SvarSlett