søndag 17. februar 2013

Lille vakre med gul hatt

 
Jeg er eier av en liten vakker pike med gul hatt. Vakre skålen kom i hus for noen måneder siden, men da var det julepynt som sto fremme, og det var ikke plass til den lille fine piken. Hun er min favoritt! Og hun passer så godt her hos oss.  Jeg vet ikke hva hun har blitt brukt til, men  jeg tror hun har vært et askebeger i sin tid. Den funksjonen skal hun aldri ha igjen! Nå skal hun bare være til pynt. Når hun flyttes til nattbordet skal hun få være en smykkeskål, og det kan hun passe til, hun som er et lite interiørsmykke i seg selv.
 

3 kommentarer:

  1. Hei tilbake, Stilleben.
    Fin! Fikk rent vårlig påskestemning her.
    Søppelrommet er nok ikke noe mer spennende enn søppelrommet i den bygården vi leide leilighet i da vi var i Stockholm. He he. Det kunne fort ha vært en navn på en trendy butikk. Fin artikkel fra din hånd i gårsdagens avis, forresten!
    Søndagsklem fra meg.

    SvarSlett
  2. Hei - så nydelig - skjønner godt at hun er en favoritt - tenk, askebeger, da - huff-huff!

    Ha en fin ny uke - vinteferie, kanskje. Jeg skal bare ha fri til fredag - da skal jeg slektgranske sammen med en niese - er bitt av slektsgranskningsbasillen, og er litt hekta:)

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  3. Nydelig! Alt som er gult, er fint! I går flyttet jeg alle vintermummikoppene inn i skapet, og da ble det plass til alle restenavåretmummikoppene, pluss det lysegule Teemaserviset. Våren kommer, etterhvert...

    SvarSlett