torsdag 31. mars 2011

Katt på vatt



Jeg måtte ta med denne katten hjem, der jeg fant den blandt lopper i høst. Jeg ble rett og slett sjarmert av den søte 60-talls katten, som poserer under parasollen med en rød rose ved potene. Så skjønn. Vi har flere katter her i huset. Alle i glass og ramme og dette kattebildet skal henge på veggen i rommet til datteren. Hun er glad i katter og vil veldig gjerne ha en katt. Vi får se, enn så lenge nøyer vi oss med naboens katter og katter i rammer. For anledningen får denne katt ligge på vatt. Den blomstrete vatten er selveste Espen Askeladd-skatten, men det er en annen historie.

2 kommentarer:

  1. Jeg hadde et sånn type kattebilde, det hadde jeg helt glemt! Det var i hvit ramme og allting. Men uten parasoll, dog. Og 60-tall passer på en prikk, jeg fikk vel mitt i 66 eller 67, tror jeg. Så artig!

    SvarSlett
  2. PS: Jeg likte det du skrev om bloggtekstslektskap. Det føler jeg også

    SvarSlett