tirsdag 31. mai 2011

En gang min gang


For noen år siden eide jeg en leilighet på 62 kvadrat. En andreetasje i et gammelt hus fra 1915. Jeg kjøpte en ruin. Jeg arbeidet hardt og trutt i noen år og en vakker dag fikk jeg et hvitt og delikat resultat. Leiligheten var så forferdelig da jeg kjøpte den. Den hadde stått lenge til salgs. Men få ville ha et slikt prosjekt. Med det resultat at det var bare jeg som var interessert,og jeg fikk den til godt under takst. Jeg var strålende fornøyd. Jeg hadde lenge drømt om et slikt prosjekt. Jeg elsker fugl Føniks prosjekter.

Dessverre ble leiligheten for liten. Livssituasjonen endret seg for meg. Det er jeg lykkelig for i dag. Da jeg solgte leiligheten til en ung jente som likte den veldig godt, var det salg med god følelse.

Mine kommende blogginnlegg vil bli noen mimrebilder fra en gang min gang og værelser.

5 kommentarer:

  1. Ja det var jammen en fin gang!! Jeg har gamle tregulv i hele huset som hyler etter litt maling.... Nå ble det fristende....

    SvarSlett
  2. Den var virkelig flott, den gangen der! Du må virkelig ha holdt på som en helt. Når jeg maler gamle golv, blir de nesten alltid røde. Engelsk rødt. Skikkelig god ide til en serie. Kanskje i det hele tatt det er noe å satse på i bloggen min også; serier.

    SvarSlett
  3. Oi, her var det ikke mye som virket nedslitt nei! Du må jobbet skikkelig hardt.
    Kan forstå at det var vemodig å selge denne, men som du sier, livet endrer seg.

    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig, Marianne! Gøy å se. :)

    SvarSlett
  5. Heisan Nøtteskrika
    Den gangen har jeg vært så heldig å se "live" og den var bare sååååå sjarmfull og vakker!
    Nydelig farge på den kommoden, og så hadde du en fin plansje her husker jeg.
    Kjøkkenet var også et helt nydelig rom og vi satt og hadde et godt måltid der før de viste meg riktig rundt i den vakre skogen i nærheten.
    Jeg har også hatt problemer med kommentering i det siste. Da jeg fjernet "forbli pålogget" gikk det fint igjen.
    Nydelige solskinnsdager i sikte og jeg håper på kos i hagen. Jeg har jobbet i skolestua denne uka og nå føles det virkelig som fredag i dag.
    Gode dager til deg og dine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett