tirsdag 11. september 2012

Inspirasjon i Amsterdam


I dag gikk jeg gjennom mine mange feriebilder jeg har på iPhone. Der kom jeg over bilder jeg har tatt av fin butikk i Amsterdam som jeg besøkte for noen måneder siden. Tilfeldig kom jeg over butikken som jeg dessverre fikk alt for liten tid i - og fikk derfor ikke shoppet en eneste ting. Rakk kun å knipse noen bilder som skal brukes til inspirasjon når jeg nå pusser opp huset. Fin butikk var etablert i sjarmerende butikklokale. En stor gammel leilighet med hvitmalte brede gulvbord, høyt under taket, brede lister og brystningspanel. Ønsker meg tilbake og mer tid i fin butikk.
 

 

5 kommentarer:

  1. oi... godt ikke jeg var der... Tror det hadde gått hardt utover lommeboka. Så masse lekkert!!! Andreas og jeg er å finne på caféen i morgen kl 11... :)

    SvarSlett
  2. husker du navnet? Jeg skal til Amsterdam i løpet av våren, tror jeg

    SvarSlett
  3. ÅÅ, tenk å bo der da, den byen er så koselig, da skulle jeg ha syklet hele dagen på en sort bysykkel med blomsterranke på kurven;))

    SvarSlett
  4. Mmmm - lekkert. Denne har ikke jeg oppdaget på mine Amsterdamturer - det ville nok vært litt skummelt for lommeboka;)

    Fin onsdag og en klem til deg:)

    SvarSlett