søndag 9. september 2012

Skjønneste skapninger

 
 
 

 
Skjønneste skapninger og  opplevelse denne uken var møte med seks kattunger. Jeg elsker kittens og jeg kunne ha adoptert hele hurven. En venninne av meg har blitt "bestemor" - kattemor - til de skjønne små og jeg er litt misunnelig. Jeg vil også bli kattemor, sukk så koselig. Med tid og stund håper jeg at en liten pusekatt kan bli medlem av familien. Vi er faktisk fin familie for; katter små, så skjønne så som mjauer høyt i kor: vi vil bo hos dere! En vakker dag - håper jeg - skal en skjønn skapning få bo hos oss. Gleder meg allerede til å bli kattemor.

2 kommentarer:

  1. åh, pusebabyer er jo noe av det søteste som finnes! har hatt pus hele livet, og ville ikke vært uten! :)

    SvarSlett
  2. Skulle gjerne jeg også, men punkt 1: er allergisk, punkt 2: vi farter rett og slett for mye. Vi har kommet i den andre tenåringsalderen, den etter femti, barna er fløyet, og det gjør vi også. Stadig vekk, eller vi tar bil, men vekk er vi. Men katter er fine, jeg hadde en som hette Sputnik en gang, absolutt ikke oppkalt etter artisten, altså.

    SvarSlett