lørdag 22. september 2012

Vatt til kalde dager



For noen dager siden kom nydelig vattskatt i huset. Et vatt-teppet jeg oppdaget hos Wilhelmines. Jeg kastet meg over tastene og skrev i vei til henne at jeg vil kjøpe det fine vatt-teppet. Jeg har mange vatt-tepper  men ikke et sånt som dette. Mønsteret er vakkert, tykkelsen, hele atmosfæren teppet bringer med seg. Det høres sikkert rart ut; atmosfære? Kan ting ha en atmosfære? Vel, kanskje en aura. Noe bringer teppet i alle fall med seg; hygge. God gammeldags lun hygge.



2 kommentarer:

  1. God morgen - lunhet, tepper, lys og varme er godt om høsten - er så glad i de ulike årstidene og så klar for dem når de kommer:) Så fint det ser ut hos dere i nygamle-huset!

    Og du - ryggen er i ferd med å bli veldig bra - er tilbake på jobb 50% og det går bra - blir 100% fra 28.9. En jobbtur til Helsinki står på programmet til uka - spennende - håper det blir lagt inn ørlite egentid for jeg har jo tenkt meg en tur på en Marimekkobutikk!

    Ha en fin lørdag og helg - klem fra Bente.

    SvarSlett
  2. Så gøy å se teppet hos deg, det passer så fint inn, atmosfære er det rette ordet. Alt ok med penger;)) Klemmer til deg fra meg.

    SvarSlett