mandag 4. april 2011

Bukett på en mandag


Jeg er faktisk litt som oksen Ferdinand, jeg  liker å lukte på blommorna. Jeg elsker blomster og  elsker å fotografere blomster - det bli jo alltid fint. På den måten får jeg også foreviget buketten i vasen eller blomstene i beddet. På grå dager liker jeg å ta frem bildene av blomstene og bare se på dem, det hjelper om det er aldri så grått og trått. I dag sier jeg det med blomster: Ha en god mandag folkens og fin ukestart med blanke ark og fargestifter.

2 kommentarer:

  1. Fant veien til bloggen din gjennom Kaspara, finfint!
    Alltid kjekt å oppdage nye spennende blogger :)
    Jeg følger med deg jeg :)

    SvarSlett
  2. Takk for blomstene! Jeg kjøpte en bukett røde roser i dag, bare fordi det er mandag og lenge til helg. Ja, og så ventet jeg besøk fra ei gammel venninne. Blomster gjør glad, venner også. Ei riktig fin uke til deg også!

    SvarSlett