fredag 22. april 2011

På en grønnmalt stol ...


...i sola, nyter jeg godt påskevær. Ikke alle utemøblene er på plass, vi har heller ikke fått beiset verandagulvet. Det er et prosjekt, et stykke arbeid som ikke går fra meg. Tar det derfor senere på våren. Helligdagene er hellige og skal ikke brukes til arbeid&slit. Selv om nærmeste nabo er i full sving med sirkelsag og spikerpistol, de bygger bad og bod i kjelleren! Vel, jeg kommenterer ikke støyen. De har vel tidsklemmestress som de fleste av oss.

Jeg derimot, vil heller sitte å lese en god krimbok, leke i hagen med sønnen, sykle med datteren, prate med mannen og spise god mat. Samt avslutte dagen med et lite glass eggelikør i ett av mine vintageglass.

4 kommentarer:

  1. Uteplass i blått og grønt - det kan jeg like ;). Veldig ;). Så hyggelig å bli tenkt på da. Det er det som er litt hyggelig med bloggrelaterte ting man har anskaffet seg. Det har en historie knyttet til noen.

    Puh - så bra det du skrev om malingsflass ;). Thanks ;).

    Ønsker dere fine dager fortsatt på Solkysten - som jeg har lært meg at det kalles (selv om det alltid regner når jeg er der, uansett årstid)

    Klemklem

    SvarSlett
  2. Nå er det faktisk en stund siden jeg har har lest bloggen din - men da skal jeg spare det til morgenstunden i senga i morgen ;).

    SvarSlett
  3. Så deilig! Bare å nyte disse dagene her! Jeg pleier jo alltid å jobbe når det er fint vær, og har jeg en fridag kan du banne på at det er dårlig vær! Så jeg er kjempefornøyd. Vært på Othilies gårdshandel i Nevlunghavn i dag, og sjekka ut den store pyramiden i Stavern vi ser hjemmefra... og det var stor stas for liten og stor!

    SvarSlett